sábado, 16 de febrero de 2013

PRÀCTICA GOOGLE DOCS





Google aquest és un programa gratuït el qual es a la web per crear documents el què es pot treballar en línia i permet la col · laboració d'un grup específic el qual es designa per un propietari en aquest trobem tres editors els quals són d'una utilitat enorme com els són l'editor de text, l'editor de fulls de càlcul i per últim un editor de presentacions, i també un que no s'utilitza molt que és un editor de formulari el qual està destinat a enquestes. A més a Google docs també trobem una altra utilitat per a aquelles persones despistades les quals oblidem nostres dispositius digitals en el que guardem la nostra informació i ens permet mantenir-la en un lloc en el món cibernètic per quan la necessitem i on la necessitem.


Google docs 



AÇÍ MOSTRAREM UNA SERIE DE PASSOS MOLT FACILS PER A CREAR UN DOCUMENT EN GOOGLE DOCS O GLOOGLE DRIVE:


Posar en el buscador Google : 'Google docs' o 'Google Drive'. Aquesta forma de entrar en google docs es la més senzilla, encara que hi ha otres formes de accedir a google drive. 







Per a accedir a googledocs, es necessari tindre un correu en gmail, en el cas de que no  tingueren,  fer clic a la opció ‘ crear cuenta’ i relleneu les dades  . En el altre cas de
que tingueren conta gmail, posar-la. 








Una vegada dins de 'Google Drive' abans de començar es intereresant fer clic en
configuració i on podem canviar l'hora, l'idioma etc...





Tot configurat, començarem a crear documents en google docs, es molt fàcil, consist en fer clic en 'crear' i surtiran una serie de opcions : documents, presentacions, full de càlcul.... 




Una altra opció es que podem penjar al 'Google Docs' un document del nostre ordinador clickant a la opcció que esta al costat de ' Crear'.




Si fem clic en document per exemple surtira, una pantalla molt semblant a la de 'Word' podem crear texts i te opccions molt paregudes, tipus de lletra, cursiva, negra...







L'interesant ara, es que podem compartir els nostres documents escrits amb qui dessitjem.

En primer lloc,  possarem un títol per a que els nostres colaboradors sapigan de que tracta el document.
Per a compartir em de tindre en compte el següent:
  • Que podem compartir via Gmail.
  • Que per a compartir per Google Docs, es pot canviar l'accés:
    • Public en Web: Qualsevol usuari pot trobar l'element i accedir a ell, no és necessari iniciar la sessió.
    • Qualsevol usuari que rebi l'enllaç: Solament pot accedir al document aquell que rebi l'enllaç. En el nostre cas en l'opció més utilitzada.
    • L'opció Privat és la més restrictiva de les anteriors.
  • En l'apartat on posa ' Añadir personas' ficarem l'opcció de ' enviarme una copia' per a no crear confusions a l'hora d'enviar. A més es interessat posar l'opcció de ' puede editar' per a que el colaborador puga fer canvis o comentaris. 







PRESSENTACIÓ

Una vegada comentat l'us de documents, es important parlar de la creació de pressentació.
Del mateix mode que el document, la presentació , funciona de la mateiza manera que el Power Point del Microsoft office.


Per a compartir les nostres presentacions, farem el mateix que en el document, ( gmail i ' añadir a personas)



FORMULARIS

Els formularis son una opcció per a crear petites evaluacions, o bé preguntes tipus test o be preguntes petites. 

A l'hora de compatir-ho, podem fer-ho clickant en "enviar formulario" o  en "Archivo- Insertar".
Com veiem apareix en HTML, i amb això podrem personalitzar el tamany.






                                    Açi os deixe un video per a que us aclareu més!


Per a finalitzar, i com a conclusió dir que aprener a utilitzar-lo a sigut mot útil, en primer lloc por que em sembla molt interessant poder compartir documents, presentacions... amb altres persones y que pugen editar i comentar, per que es molt més ràpid i eficaç que per exemple el email!. D'ara en davant el meu grup de classe i jo utilitzarem Google Docs per a compartir documents. 









No hay comentarios:

Publicar un comentario